.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغيير مديريت در اين مقطع به نفع مازندران نيست
کريمي مله با تاکيد بر اينکه تغييرات پي درپي مديريت پس از انقلاب در مازندران لطمه هاي جبران ناپذيري را به اين استان وارد کرده است افزود: به طور يقين هيات دولت در اين بررسي به اين نتيجه رسيده است که مدير اجرايي استان بايد تغيير يابد.
تغيير مديريت در اين مقطع به نفع مازندران نيست

دبير انجمن اسلامي مدرسان دانشگاه مازندران در خصوص تغيير ابوطالب شفقت استاندار مازندران گفت: تغيير مديريت استان در اين مقطع به نفع مازندران نخواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از، علي کريمي مله با تاکيد بر اينکه تغييرات پي درپي مديريت پس از انقلاب در مازندران لطمه هاي جبران ناپذيري را به اين استان وارد کرده است افزود: به طور يقين هيات دولت در اين بررسي به اين نتيجه رسيده است که مدير اجرايي استان بايد تغيير يابد.

وي اين اقدام دولت را فراري به جلو دانست و خاطر نشان کرد: اين تغيير منجر به اين خواهد شد تا دولت در سفر دوم خود به مازندران تصميمات موثرتري را جهت برون رفت از اين وضع موجود اتخاذ کند.

اين فعال سياسي استان تصريح کرد: تغيير مديريت در اين مطقع که تنها چند ماه از عمر دولت مانده به نفع استان نيست.

عضو هيات علمي دانشگاه مازندران با اشاره به اينکه تخصيص بودجه در سالجاري صورت گرفته و پروژه هاي مورد نظر توسط دستگاههاي اجرايي معرفي شده است گفت: اين مدت باقيمانده نمي تواند زمان مناسبي براي ارائه توانمنديهاي استاندار جديد باشد.

دبير انجمن اسلامي مدرسان دانشگاه مازندران با بيان اينکه سال آينده عمده ترين مسئوليت کليه مديران متوجه انتخابات خواهد بود افزود: منطقاً مديريت جديد استان قدرت مانور چنداني نخواهد داشت.

اين فعال سياسي مازندران با اشاره به اينکه سيستم مديريتي فعلي استان با توجه به ايجاد هماهنگي و انسجام مناسب درميان مديران استاني براي استان مناسب تر است خاطر نشان کرد: با توجه به وضعيت موجود مديريت جديد نمي تواند کارآمدي مناسبي در استان داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدحسین فلاح 12 تير 1387
آقای دکتر کریمی عزیز
آنها می خواهند خود را قانع نموده توده مردم نجیب را با خود همراه کنند ، اینکه کاری صورت بگیرد یا نگیرد در اولویتهای چندمین است.
مقصود من از کعبه و بتخانه بهانه است؟؟؟!!!

در هر رو از تحلیل جناب عالیکه بعد از مدتها دوری در محافل سیاسی و اجتماعی به صورت آشکار استفاده کردیم، به امید اینکه رسانه های استانی بدور از حب و بغضهای افراطی و تفریطی ، برای اعتلای استان از صاحب نظران و اندیشمندان منصف استان برای تحلیلها و گزارشات استفاده نمایند.
نا شناس 13 تير 1387
که تنها چند ماه از عمر دولت مانده ??????!!!!!!??????!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.